Skip to content

Susana Lafraya
Council of Europe, 2011. 978-92-871-6822-1

Міжкультурне навчання довгий час займало центральне місце в європейській молодіжній роботі та політиці, особливо у міжнародних молодіжних обмінах. Очікування, що ставляться на міжкультурне навчання як процес, як освітню і соціальну мету та, нарешті, як політичне ставлення до різноманітності, залишаються повністю актуальними у сучасній Європі.

Для розвитку якісної молодіжної роботи необхідно кілька факторів, в тому числі здатність ефективно використовувати знання та дослідження, а також представити молодіжну роботу таким чином, щоб її можна було уявити в інших соціальних і політичних сферах. Робота партнерства між Європейською комісією та Радою Європи у сфері навчання молодіжних працівників і міжкультурного діалогу  – зокрема, в рамках заходів Євро-Середземноморського співробітництва – надає безліч прикладів успішного досвіду міжкультурного навчання в молодіжній роботі та викликами.

Ця робота Сусани Лафраї є внесок у розширення кола спілкування щодо досвіду міжкультурного навчання через молодіжну роботу. Зв’язки, які вона робить між неформальним навчанням, молодіжною роботою та міжкультурною теорією, підсумовують багато чого з того, що було сказано в сфері молодіжної роботи в останні роки. Вона перекладається і публікується з наміром додати ще один камінь до побудови міжкультурного навчання і неформальної освіти.