Перейти до контенту
Головна / Без рубрики / Наука & молодіжна робота

Наука & молодіжна робота

Що дає НАУКа загалом?

Загальні теоретичні концепти можуть на перший погляд видаватись не практичними, занадто загальними, АЛЕ…

Кожний теоретичний концепт (принаймні це характерно для сьогодення) вибудовується на основі АНАЛІЗу певної кількості фактів (зазвичай великої кількості, не 2-3 фактів, чи навіть десятку фактів). Аналіз фактів дозволяє виділити закономірності появи фактів та зробити припущення щодо причин появи.

Якщо науковці йдуть від конкретного до загального, думаю, кожен з нас може пройти шлях від загального до конкретного – і знайти щось для практичних рішень в конкретних ситуаціях.

Що дає НАУКа молодіжним працівникам?

Наукові розробки в загальному плані можуть сприяти підвищенню ефективності молодіжної роботи:

  • теоретичне обґрунтування роботи з молоддю (комплексне уявлення про молодіжну роботу, її цілі, взаємозв’язок з іншими суспільними процесами, тощо) та основу молодіжної роботи (аналіз ситуації в спільноті, аналіз потреб та проблем молоді, тощо);
  • теоретичні концепти які дають уявлення про поведінку молоді та використання яких може впливати на ефективність молодіжної роботи.

Робота з молоддю є водночас і ПОЛЕМ ДОСЛІДЖЕНЬ та ПРАКТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.

Щоб бути компетентними, ефективними та чуйними, молодіжні працівники повинні замислюватися над власним досвідом, а також проводити дослідження для просування своїх знань та професійних навичок.

Фахівці по роботі з молоддю беруть на себе відповідальність зробити все можливе, щоб допомогти створити громади, які здатні

–        ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ,

–        ВІДПОВІДАЮТЬ ПОТРЕБАМ МОЛОДІ

–        ДОПОМАГАЮТЬ У РОЗКРИТТІ ЇХ ПОТЕНЦІАЛУ.

Це означає НЕ ТІЛЬКИ вести роботу з молоддю, але й АНАЛІЗУВАТИ ЗРОБЛЕНЕ, оцінювати ефективність своєї роботи, постійно підвищувати свою кваліфікацію, набувати нових знань та інтегрувати їх у практику. Повсякденна практика роботи молодіжного працівника з молодими людьми забезпечує постійні можливості реагувати та підтримувати молодь за допомогою теоретичних знань. В той же час інтеграція теоретичних знань може покращити практику за допомогою більш глибокого розуміння молоді та процесів, які відбуваються в громаді.